Headoff G.I.
Новини
Въпроси
Feedback
IRC
За новаци
Web hosting
Форум
Групи
Търсене
Сървъри
Статус
Clan Servers
Глас
Играчи
Вход
Регистрация
Търсене
Въпроси
Кланове
Списък
Нов клан
Търсене
Въпроси
Ранглисти
Игри
Поддържани
Гробище
Клубове
Турнири
Предстоящи
История
Файлове
FTP
Търсене
Headoff G.I.
Logo
|Преглед| |Оръжия| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Форум| |IRC|
Общ преглед
Турнирите, започнати от корпорацията Liandri, нямат същата популярност, но традицията като цяло се е запазила през годините. Човечеството е изправено пред големи проблеми, след като древна високотехнологична раса завладява всички познати територии. Тези, които избират да се подчинят, разбират, че животът при новите господари не е много по-различен от преди, дори в някои отношения по-добър, но дръзналите да окажат съпротива се озовават на някоя от затворническите планети, чакайки сетния си миг. Императорът и съветниците осъзнават, че турнирите ще послужат за забавление на населението, а също така и за нагледна демонстрация на това, до какво води неподчинението. Отначало битките се провеждат на териториите на затворническите планети, но по-късно жаждата за кръв се пренася в почти всички сектори на познатия космос. Дори сред участниците вече не се срещат само противниците на императора, но и странни същества от непознати раси, които се включват доброволно в гладиаторските мелета, където с удоволствие и лекота смазват опитите на човеците да оцелеят. Манията достига чак до аристократите и императора, които също грабват оръжие в ръка. За човешката раса остава само надеждата, че ще се появи шампион, който да победи императора в неговата собствена игра...
Режимите на игра
Соловата кампания ви дава възможност да изявите стратегическите си и мениджърски способности. Можете да създадете свой собствен отряд, за който трябва да се грижите да е винаги добре екипиран и въоръжен за непрестанно нарастващата степен на трудност. Колкото по-високо отивате в ранглистата на отделните лиги, толкова по-сигурно е, че добрите бойци ще искат да бъдат във вашия отбор. Отделните мултиплейър режими, които можете да играете и сами, ако нямате достъп до мрежа, са Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Double Domination и чисто новият Bombing Run. Първите три, предполагам, не се нуждаят от разяснения, тъй като са стандартни за почти всеки представител на жанра. Domination е претърпял леки промени спрямо оригиналния UT. Местата, които трябва да превземете, сега са само две. От вашия отбор се изисква да вземе контрола върху тях и да удържи вражеския наплив за 10 секунди, за да спечели точка. Bombing Run представлява нещо като футуристичен американски футбол с оръжия. На неутрално място на арената, предимно в нейния център, се намира бомба, до която трябва да се докопате и да я вкарате във вратата, намираща се в базата на противниците. Проблемът е, че докато носите бомбата, не можете да стреляте. При необходимост подавате бомбата на някого от враговете - така той не може да ви атакува, а вие го застрелвате като мръсно псе. Можете да я подавате и на играч от собствения си отбор, а вие да се заемете с охраната му или разчистване на пътя до вратата, която много прилича на тази от филма Stargate. Имайте предвид, че вкарването на бомбата от разстояние дава по-малко точки, отколкото ако влезете направо с нея във вратата.
За геймплея и адреналина
Когато се движите из дадена арена, си отваряйте очите за адреналиновите контейнерчета. Събирайте ги и в момента, в който индикаторът в горния десен ъгъл на екрана покаже 100, вече можете да действате! Натиснете бързо 4 пъти бутона, отговарящ за движението напред, за да получите временно ускорение. Четирикратно натискане на бутона за ходене назад ви осигурява щит, а с два пъти напред и после два пъти назад влизате в режим Berserk, при който попаденията ви стават по-смъртоносни. Освен от контейнерчетата из нивата адреналинови точки можете да събирате от всеки убит противник, а колкото по-ефектна е играта ви, толкова по-щедро ще бъдете възнаградени. Например най-високо се ценят т. нар. headshots и бързите последователни убийства. Дори без събран адреналин можете да извършвате нестандартни маневри чрез двукратно натискане на клавишите за посоките. Два пъти напред е за засилка, с два пъти ляво/дясно правите “dodge move” за отскок встрани (ако го направите във въздуха близо до стена, получавате мощно оттласкване в нужното направление), а с двойно натискане на бутона за скок се издигате на по-голяма височина. Оръжията, мунициите и аптечките се взимат от специално пригодени поставки на фиксирани места от картата. Като цяло това не е много по-различно от първия UT, защото и там оръжията се пръкваха на едни и същи места, но сега е някак си по-прегледно, а и се забелязват отдалече, което е важно, защото картите са бая големички. В UT 2003 също така всеки път се умира различно, защото моделът на героя следва релефа на арената и по него съответно се плъзга, гърчи или премята...
Малко повече за самите арени. Едно е сигурно, те са много по-детайлни от тези в първия UT, но, честно казано, не мога да преценя дали са по-идейни като дизайн. Сред тях има истински шедьоври, особено тези в готически стил или с древни мотиви, но за сметка на това футуристичните затворени помещения ми се струват някак безцветни, хладни и без атмосфера. Специално за арените обаче няма какво да се притесняваме, тъй като със сигурност ще бъдат пуснати официални нови попълнения, а и феновете също ще творят на редактора за нива.
Що се отнася до моделите/скиновете на героите, всеки все ще успее да си хареса някои от десетките предложения, разделени на 6 основни раси с по близо десет представителя. Има хора, роботи, странни франкенщайноподобни същества, извънземни.
Иван Георгиев, PC Club

Epic Games Digital Extremes Atari
|Преглед| |Оръжия| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Форум| |IRC|
Последна промяна: Tue, Jun 03, 2003 11:25 Counter/Date/Time
Copyright © 1998-2018 i-Wet ООД. Всички права запазени.

Headoff® е запазена марка на i-Wet ООД.
Не копирайте, не преиздавайте и не фотографирайте под каквато и да е форма без изричното разрешение на i-Wet ООД.
Всички марки, имена на продукти и услуги са търговски марки на съответните им притежатели.