Headoff G.I.
Новини
Въпроси
Feedback
IRC
За новаци
Web hosting
Форум
Групи
Търсене
Сървъри
Статус
Clan Servers
Глас
Играчи
Вход
Регистрация
Търсене
Въпроси
Кланове
Списък
Нов клан
Търсене
Въпроси
Ранглисти
Игри
Поддържани
Гробище
Клубове
Турнири
Предстоящи
История
Файлове
FTP
Търсене
Headoff G.I.
Logo
|Преглед| |Видове Игри| |Оръжия| |Предмети| |Реликви| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Кодове (cheats)| |Форум| |IRC|
Общ преглед
Когато за пръв път бе обявено решението на id Software за DeathMatch игра, всички решиха, че пичовете от Далас са слънчасали. В крайна сметка обаче, играчите подкрепиха начинанието на Carmack и компания, най-малкото поради простичкия факт, че те бяха създателите на най-яката игра в мрежа. Когато обаче бе обявен Unreal Tournament, реакциите на игралното братство бяха по-различни: едни едва не умряха от смях, други решиха, че Epic се гъбаркат с хората, а трети просто пропуснаха новината покрай ушите си. Но всъщност истината е, че това, с което са се захванали създателите на Unreal, е горе-долу толкова грандиозно, колкото и Quake 3 Arena.
Първият въпрос, които идва наум, е: "Какво по дяволите е Unreal Tournament?" Е, аз пък ще ви кажа какво не е: не е САМО игра в мрежа. Макар и това да е най-важната част от този продукт, UT си е самостоятелна игра, която подобно на Unreal има опция за multiplayer. Ще можете да се насладите на това заглавие и без връзка към Интернет, защото това по същество си е FPS, в който обикаляш и трепеш противници. Звучи като DeathMatch, но това, което ще предложи Unreal Tournament на маниаците е много повече.
Не може да не споменем най-напред страхотния Unreal engine, на който се крепи играта. Все още без кой знае каква конкуренция, тази платформа е в състояние да предложи невероятни графични наслади. През последните месеци доста подобрения бяха направени върху нея, като крайният резултат е по-бързо време за зареждане, по-ниска консумация на ресурси, по-голяма и по-добра поддръжка на 3D ускорители и доста подобрен интерфейс. Но най-важното тук са значително подобрените мрежови характеристики и възможности.
В играта доста голямо участие вземат прословутите bot-ове от Unreal, и те променени до неузнаваемост. Да започнем с тяхното по-добро "разбиране" и "възприемане" на заобикалящата ги среда. Няма вече да виждате, как вашият преследвач стига до елеватор и там увисва, защото не може да го задвижи. Bot-овете могат да оперират с лифтове, да отварят врати, да плуват, да преминават през опасни препятствия (да речем лава), използвайки подходящо оборудване (азбестов костюм в конкретния пример). Освен това компютърните опоненти имат и завидни познание в областта на възможностите на отделните оръжия. В зависимост от ситуацията и обстановката, управляваните от компютъра противници сменят оръжията, с цел да атакуват винаги с най-подходящото. Bot-овете могат да бъдат конфигурирани и преконфигурирани от играчите така, че да отговарят на техните възможности и умения. Доста атрибути могат да се променят и донагласят, като тук ще споменем само няколко - точността на стрелба, предпочитано оръжие, честота на засади, стил на водене на битка.
А сега към въпроса "С какво Unreal Tournament ще е по-добър от Unreal при multiplayer?". Първо да погледнем към трите нови стила игра: Capture the Flag, Domination и Assault, всяка от тях със собствени gameplay и особености.
Всеки, който имa Quake II, знае какво представлява Capture the Flag, и знае също така, че е почти толкова популярен, колкото и DeathMatch... За това обаче вижте в менюто "Видове Игри".
Single-player-ът в UT по същество е DeathMatch, но може да бъде игран както в мрежа, така и самостоятелно. В единият случай ще играете с хора, а в другия - с Bot-ове.
Към 35-40 нови карти вървят с Unreal Tournament, като има различни за Team Play и DeathMatch. Особено много внимание е обърнато на DM нивата, като при тях има доста голямо тематично разнообразие - от фентъзи, през средновековно, до свръхтехнологично. В каквато и обстановка да играете, ще бъдете удивени от степента на детайлност на заобикалящата ви среда.
Whisper_GW

Epic Games Digital Extremes GT
|Преглед| |Видове Игри| |Оръжия| |Предмети| |Реликви| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Кодове (cheats)| |Форум| |IRC|
Последна промяна: Mon, Aug 19, 2002 15:54 Counter/Date/Time
Copyright © 1998-2019 i-Wet ООД. Всички права запазени.

Headoff® е запазена марка на i-Wet ООД.
Не копирайте, не преиздавайте и не фотографирайте под каквато и да е форма без изричното разрешение на i-Wet ООД.
Всички марки, имена на продукти и услуги са търговски марки на съответните им притежатели.