Headoff G.I.
Новини
Въпроси
Feedback
IRC
За новаци
Web hosting
Форум
Групи
Търсене
Сървъри
Статус
Clan Servers
Глас
Играчи
Вход
Регистрация
Търсене
Въпроси
Кланове
Списък
Нов клан
Търсене
Въпроси
Ранглисти
Игри
Поддържани
Гробище
Клубове
Турнири
Предстоящи
История
Файлове
FTP
Търсене
Headoff G.I.
Logo
|Преглед| |Оръжия| |Предмети| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Кодове (cheats)| |Форум| |IRC|
Общ преглед
Quake III Arena e най-новата от поредицата тримерни игри на ID Software - Quake. За разлика от досегашните игри от този жанр, Quake III e разработена единствено за игра в мрежа. Целта, както обикновено, е да направите максимален брой точки, убивайки останалите участници.
Графика
Quake III Arena използва напълно нова 3D машина, която изглежда сериозно ще се конкурира с тази на Unreal. Наблегнато е изключително много на 3D ефектите, като е обърнато внимание и на най-малките подробности. Абсолютно всеки елемент е изпипан в детайли, което прави играта наистина реалистична. Например, навеждайки се надолу, бихте могли да забележите собствената си сянка.
Играта
В играта са добавени съвсем нови начини за придвижване. Телепортите естествено са задължителни, но класическите асансьори и стълби са изместени от няколко вида странни устройства за отхвърляне, наподобяващи игра на флипер, където Вие сте топчето. Завършената версия обещава пълен набор от карти, които сигурно ще разкрият още новости.
Информация по време на игра
Статус: Информация за амунициите които използвате и здравето има в долната част на екрана. Чрез натискане на клавиша Tab върху екрана ще излезе списък на всички играчи и техните резултати. В десния долен ъгъл на екрана постоянно се обновява графика, показваща качеството на Вашата връзка до сървъра наречена lagometer.
Lagometer: Горната му графика (в синьо и жълто) се премества с един пиксел при изобразяването на всеки кадър. Сини стълбчета под главната линия означават, че изобразяваните кадрите се генерират от смесването на два последователно получени кадъра. Жълти стълбчета над главната линия означават, че има изоставане при генерирането на съответния кадър.
Долната графика на Lagometer (в зелено, жълто и червено) се премества с един пиксел при получаването на всеки кадър. По подразбиране, от сървъра се изпращат 20 кадъра в секунда. Това означава, че ако на Вашия компютър се генерират повече от 20 кадъра в секунда, горната графика ще се движи по-бързо и обратно. Червена линия в графиката означава, че кадър е бил изгубен по мрежата. Зелените и жълтите линии означават, че съответният кадър е бил получен успешно. Дължината им е пропорционална на Вашия ping. Жълта линия в графиката означава, че предишният кадър е бил умишлено пропуснат, за да не изостава анимацията.
Горната графика на Lagometer показва стабилността на Вашата връзка. В идеалният случай тя трябва да изобразява само сини стълбчета с височина един или два пиксела. Ако често виждате големи триъгълници в жълто, на графиката, това означава, че връзката Ви не е стабилна.
При големи сражения е нормално за играчите с модеми да виждат жълти линии в долната графика, които се сменят в зелено, когато положението се успокои. Ако виждате много червени линии, може да потърсите друг сървър, който е "по-близо" до Вас и губи по-малко пакети, когато се свържете към него.
Конзола: Натискането на клавиш ~ (тилда) ще спусне прозорецa на Конзолата. Това е мястото, където играта извежда всички съобщения и където можете да задавате команди, които не могат да бъдат въведени чрез менюто.
При задържане на Вашия мерник върху противник, играта автоматично изписва неговото име над мерника.

id Software ActiVision
|Преглед| |Оръжия| |Предмети| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Кодове (cheats)| |Форум| |IRC|
Последна промяна: Mon, Apr 22, 2002 19:19 Counter/Date/Time
Copyright © 1998-2018 i-Wet ООД. Всички права запазени.

Headoff® е запазена марка на i-Wet ООД.
Не копирайте, не преиздавайте и не фотографирайте под каквато и да е форма без изричното разрешение на i-Wet ООД.
Всички марки, имена на продукти и услуги са търговски марки на съответните им притежатели.