Headoff G.I.
Новини
Въпроси
Feedback
IRC
За новаци
Web hosting
Форум
Групи
Търсене
Сървъри
Статус
Clan Servers
Глас
Играчи
Вход
Регистрация
Търсене
Въпроси
Кланове
Списък
Нов клан
Търсене
Въпроси
Ранглисти
Игри
Поддържани
Гробище
Клубове
Турнири
Предстоящи
История
Файлове
FTP
Търсене
Headoff G.I.
Logo
|Сървъри| |Мрежова игра| |Преглед| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Форум| |IRC|
Общ преглед
Half-Life е пример за това как добрите идеи са вечни, ако попадат в ръцете на подходящите хора. И този път в Counter-Strike имаме отлична реализация, а сюжетът изглежда съвсем различно. Играта не продължава идеята на Opposing Force, нито представлява Team Fortress с нови нива.
70-те MB, които заема последният add-on, си заслужава да бъдат изтеглени до последния байт, защото играта е просто супер, а на всичкото отгоре е и безплатна (само модификацията, за съжаление) и лесно може да бъде свалена от Интернет.
Единственият минус е, че и в този път не присъства single player, но човек, играл веднъж в мрежа, няма и да помисли за самостоятелна игра.
В Counter-Strike е засегната идея, която е основа на немалко 3D Shooter-и, а именно тероризмът и борбата с него. Новост в жанра, обаче е икономическия елемент. Започвате играта с начален капитал $800. Те ви стигат единствено за малко по-добър пистолет от стартовия и за патрони. По-нататък вашият избор не бива да се гради според моментното ви финансово състояние, защото парите, макар да се печелят лесно, се губят още по-лесно.
Вие получавате пари, когато вашият тим убива опонент или спечелва нивото. Парите са нужни, за да купувате различните видове оръжия, които са много на брой и доста различни. Има 5 основни типа оръжия - пистолети, shotgun-и, леки автоматични оръжия, пушки (снайпери и автоматични пушки) и леки картечници.
Трябва да избирате подходящото оръжие според три условия.
Най-важно е нивото. Ако решите, че сте на подходящо място, за да виждате противниците отдалеч и имате добра видимост върху мястото, където обикновено се развива действието, то вашият избор трябва да падне върху снайпер. Ако нивото е пълно с най-различни стаи и подземия, които не са много големи, трябва да се спрете на бързо автоматично оръжие или shotgun, а когато в нивото има и от двата вида терен, използвайте универсалното решение - автоматичните пушки.
Второто условие, от което зависи изборът на оръжие, е финансовото ви състояние. Препоръчително е, ако не разполагате с много пари, да вземете някоя не толкова добра, но евтина пушка, както и защитна жилетка с амуниции за оръжието.
Последното условие за избора ви е синхронизирането на оръжията с останалите играчи от вашия лагер. Понякога е безсмислено всички герои от един отбор да се движат с автоматични пушки, защото при наличието на двама снайперисти от противниковия отбор и на още двама играчи с shotgun-и или с оръжия, подобни на вашите, шансът да стигнете до базата на врага става нищожен.
Нивата в Counter-Strike също си заслужават. Направени са така, че да няма идеално място за дебнене. Във всяка по-важна стая има най-малко два входа, а ако противниците са блокирали пътя до тяхната база и са завардили ключовите места още в началото, винаги можете да ползвате алтернативния път, който рядко е само един. Интересно е също, че всяко ниво си има своя мисия, например трябва да освободите заложници, да обезвредите или поставите бомба или просто да пазите някакво помещение от врага за дадено време. Не е задължително мисията да се изпълнява всеки път. В повечето случаи играта приключва, след като всички герои от някой от отборите загинат. Но ако изпълните мисията (нещо, което е далеч по-сложно от това да изтребите всички врагове), вашата касичка с пари нараства много бързо.
Терористите и антитерористите са направени доста добре, като движенията им са плавни. Дори, когато дебнете зад някой кашон или стена, се вижда как играчът се подпира с лакти. За вашите герои има специални skin-ове, докато за останалите гадове те са различни. Все пак като цяло те доста си приличат и ако не сте сложили опция на играта friendly fire, доста често ще ставате свидетел на убийства от съотборници.
Когато ви убият или влезете в игра по средата на действието, вие изчаквате тя да свърши и да почне новата. Това донякъде е малко досадно, защото ако играят 32-ма човека, разделени на два отбора по 16, докато всичките се избият един друг, минават около 8-9 минути. Така че, ако сте били този, който е загинал пръв, през това време най-вероятно нервно ще се разхождате наоколо. Получава се така, че по средата на играта кибиците (spectator-ите) са доста повече от живите играчи. И все пак си представете какво би станало, ако след като ви убият, вие отново се върнете на бойното поле? Ще има един непрекъснат кръговрат на герои и реалността в играта ще се изгуби.
Трябва да сме честни - именно това прави играта толкова уникална и тя наистина си заслужава времето, което ще и отделите.
Бойко Маринков, PC Mania

Valve Sierra Studios
|Сървъри| |Мрежова игра| |Преглед| |Файлове (downloads)| |Изисквания| |Форум| |IRC|
Последна промяна: Sat, Sep 10, 2005 20:26 Counter/Date/Time
Copyright © 1998-2021 i-Wet ООД. Всички права запазени.

Headoff® е запазена марка на i-Wet ООД.
Не копирайте, не преиздавайте и не фотографирайте под каквато и да е форма без изричното разрешение на i-Wet ООД.
Всички марки, имена на продукти и услуги са търговски марки на съответните им притежатели.